Giới thiệu
Tiền thân của công ty là công ty CP thực phẩm dinh dưỡng Thành Tâm được thành lập vào ngày 29/03/2000. Ngày 16/6/2011, công ty đổi tên thành công ty CP thực phẩm dinh dưỡng Nutifood. Công ty NutiFood xác định ""Luôn tập trung nâng cao sự hài lòng của khách hàng bằng những sản phẩm có chất lượng phù hợp, an toàn và dịch vụ tốt nhất với giá cả hợp lý"" là chính sách cạnh tranh để đưa NutiFood trở thành một trong những Công ty thực phẩm hàng đầu tại Việt Nam và trong khu vực. Với hệ thống phân phối rộng khắp cả nước, đội ngũ chuyên nghiệp, NutiFood đã thực hiện thành công chiến lược “Cá bé nuốt cá lớn” tạo doanh thu tăng hơn 250% hằng năm. Doanh thu từ các nhãn hàng sữa bột NutiFood tự hào dẫn đầu thị trường Việt Nam. Hiện nay, công ty đã trở thành một trong những nhà sản xuất và phân phối thực phẩm hàng đầu Việt Nam.
Originated from successes of researches and clinical applications of Ho Chi Minh City Nutrition Center, Dong Tam Nutrition Food Joint Stock Company, the original name of Nutifood, was established on March 29th, 2000.
From the beginning, the company’s nutritional products have really been "impressive" on the market with quality, formulas, and ingredients equivalent to imported products. However, their organoleptic characteristics and price are very suitable for Vietnamese consumers.
NutiFood’s original products include 3 groups: feeding nutritional powder, nutritional milk powder and high energy nutritional food, etc. Those days, with a mission of providing nutrition solutions suitable for every demand of each age group, each pathology and other special needs, with knowledge of nutrition, and good customer care, sales force was trusted by the market even though it was still ‘thin’. In spite of not being really professional, NutiFood’s images and activities has been continuously voted as Top 5 Vietnam high quality goods by Vietnamese consumers since 2001.
Since 2003, NutiFood has built a professional distribution system expanding throughout 64 provinces and cities with the ambitious campaign " The great fish eats the small", against multinational companies to hold most of market share in Vietnam. As a result, its revenue has increased more than 250% annually, accounting for the highest share of full cream milk powder. Since then, it has become a "phenomenon" studied by Departments and Schools specializing in Business Administration. In the book "Branding for Leaders", the famous expert, Richard Moore, stated: "With a specific market